torsdag, mars 25, 2010

Nedräkning......

Det börjar att fyllas på med goa band till Way Out West festivalen i sommar, det blir som vanligt en jäkla bra festival enligt mitt tycke, här får ni några av mina favoriter som bör avnjutas i en grönskande stadspark tillsammans med goda vänner och öl, eller varför inte på en svettigt fullsatt klubb: The National The xx Radio Dept. Beach House Local Natives Girls Basia Bulat Surfer Blood Jónsi Cymbal Eats Guitars LCD Soundsystem Real Estate The Tallest Man On Earth Marina And The Diamonds Pavement Miike Snow Paul Weller Sleighbells Kan tänka mig att det tillkommer en drös underbara artister till innan sommarens intåg, ser fram emot en helhelg med musik, mat, öl, bajjamajjor, mandelmannen och skrattkavalkader, nu börjar vi så sakta nedräkningen……..

8 kommentarer:

Boggen sa...

Det ser onekligen riktigt bra ut. Jag hoppas att jag kan ta mig till festivalen i år. Många favvo-band.

anders sa...

Hoppas jag också Boggen. Det här är en line up i min smak. Många favoriter. Nu väntar jag bara på en riktigt tungt namn - varför inte Tom Waits!

Jimmy Myhre sa...

Ja jäklar, det blir ett hyggligt startfält i år igen, redan många favoriter, väntar med spänning på nästa bokning

Gonzo sa...

Nja säger den griniga lillgrisen.....det får nog dyka upp några tunga namn innan jag slår klackarna i taket....National igen???!!! dom upprepar sig även i år......jag e skeptisk som Sauk en gång sa. Men det är långt till augusti

Boggen sa...

Något tungt kommersiellt- eller "legendstatus-namn" (som Waits) borde dyka upp som extra dragplåster. Vad säger Gonzo om exempelvis Alberta Cross skulle dyka upp? Kanske inte ett jättestort dragplåster för "den stora massan" men för mig vore det en riktig höjdarbokning.

Anonym sa...

Tycker det ser väldigt bra ut,med tanke på att det bara är mars, de riktigt tunga bokningarna brukar ju vänta lite på sig. Alberta Cross vore helrätta, Tom Waits - JÄTTE-HJÄRNA!!! Eftersom jag missade National sist så är jag väldigt glad över att de är tillbaks.

Anonym sa...

Tycker det ser väldigt bra ut,med tanke på att det bara är mars, de riktigt tunga bokningarna brukar ju vänta lite på sig. Alberta Cross vore helrätta, Tom Waits - JÄTTE-HJÄRNA!!! Eftersom jag missade National sist så är jag väldigt glad över att de är tillbaks.

Jimmy Myhre sa...

Det kommer mera var så säker Gonzo, vi skall nog få med dig i år igen, tycker dock att det ser riktigt intressant ut redan,
National igen Jonas, nu jäklar skall vi se dom, Alberta vore en drömbokning, jisses..

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »