fredag, januari 01, 2010

Först ut i år igen???

Man skall inte frångå traditioner...eller? Jag tänkte iallafall fortsätta på traditionen med att skriva årets första inlägg.
Vilket musikår!! Helt fantastiska alster har passerat genom mina hörselgångar under 2009. Desutom är det dax att knåpa färdigt det första deceniets fantastiska alster. Detta kräver minst sagt tid, tid är något som jag absolut inte kan gödsla med för tillfället. Men i väntan på en lista över 2000 -talets första 10 år ger jag er här ett smakprov på en artist som jag hade glädjen att se i början av juni.
Vi talar om Boråssonen (jag tror han kom därifrån) Daniel Norgren. En bluesman i Seasick Stevestil, som jag fastnade för.
Ja ni får dömma själva.

2 kommentarer:

TP sa...

Gott att du håller på traditioner, Gonzo!
Detta är görbra! Svänger så man blir tokig. En bra start på Grisåret!

Jimmy Myhre sa...

Traditioner är till för att hållas Gonzo, skönt med en svensk sjösjuk stackare, ljuvligt gung....

 
CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »